Одна мінімальна зарплата - вартість Kommo для 5 менеджерів
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
Збільшення конверсії лідів до клієнтів на 30%
Автоматизація воронки продажів та інтеграція з популярними каналами комунікації дозволяють менеджерам швидше реагувати на запити, збільшуючи конверсію потенційних клієнтів.
Оптимізація часу роботи менеджерів на 40%
Завдяки автоматизації рутинних процесів, таких як нагадування, розсилки та ведення звітності, менеджери більше зосереджуються на продажах, а не на адміністративних завданнях.
Покращення клієнтського досвіду та лояльності
Завдяки персоналізованим комунікаціям та своєчасним відповідям клієнти отримують високий рівень сервісу, що збільшує їхню задоволеність та лояльність.
+ 50% продаж через ефективну аналітику
Інструменти аналітики в Kommo CRM допомагають виявляти найефективніші канали продажів, слабкі місця та перспективи розвитку, що сприяє збільшенню прибутку.
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
Платіть звичайну ціну і отримуйте більше з CHISLA
наші корисні віджети в подарунок додаткові місяці в подарунок безкоштовні функції з дорожчих тарифів знижки на створення додаткового функціоналу
Обговорюємо бажаний результат та будуємо стратегію
Моделюємо процеси та автоматизацію в CRM
Стврюємо навчальні матеріали та проводимо навчання
Формуємо канали постійної підтримкм
Контролюємо, аналізуємо, вдосконалюємо
Наш відділ програмування створює додатковий функціонал
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
Наші віджети
Турбосмс Відправка СМС з CRM. Масова відправка. Автовітання з днем народження, відправка у Viber
Дублі 100% контроль дублів по телефлну чи емейлу з будь яких джерел та інтеграцій
Авторозподіл Автоматичний розподіл Угод між менеджерами: порівну, у відсотках, відповідно до графіку
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
Наші цільові клієнти
Відділи продаж товарів та послуг
Самозайняті ФОПи
Достатньо 15 хв в день на контроль CRM
Довірте рутину збору стаистики та аналітики непідкупній, об'єктивній та сучасній Kommo CRM. Витрачайте свій дорогоцінний час на вдосконалленя себе та свого бізнесу
Окупається в перший місяць!
Ви скажете собі Дякую! за зекономлені час та кошти на організацію свого сучасного відділу продажу. Клієнти теж подякують за більш якісне обслуговування.