Сучасний бізнес вимагає ефективного управління великим обсягом інформації. Інтеграція ПРРО (Програмний реєстратор розрахункових операцій) з CRM (Системами управління відносинами з клієнтами) стає необхідністю для підприємств, що прагнуть оптимізувати свою роботу та підняти бізнес на новий рівень.
Інтеграція ПРРО з CRM дозволяє забезпечити уніфікований та автоматизований робочий процес, що призводить до значного зростання продуктивності. Персонал отримує доступ до необхідих функцій найшвидшим шляхом, що сприяє ефективнішому обслуговуванню клієнтів та виконання поставлених завдань.
Наразі робочий процес майже завершено і ми плануємо опублікувати віджет в 2024 році.
Про публікацію віджету в CRM ми проінформуємо вас на цій сторінці