Процедура встановлення та налаштування:1. Реєстрація в OpenAIРеєструємо кабінет OpenAI за посиланням: https://platform.openai.com/settings/organization/api-keys
(Це не кабінет ChatGPT — це інше). Створюємо API-ключ, він потрібен для роботи віджета. Ось як це зробити: https://youtu.be/uZrT5uYDYOc
Поповніть там баланс, наприклад, на $5. У міру спілкування гроші там будуть списуватися. Це недорого, приблизно 25 центів за 100 повідомлень.
2. Перевірка полів в налаштуваннях віджетаПеревірте відповідність полів: прапорець OpenAI, текст OpenAI, поле асистентів. Ці поля створюються при установці і повинні знаходитися в картці угоди.
Важливо: AI Chat відповідає тільки в тих угодах, де встановлений прапорець AI Chat і вказаний асистент! Це можна зробити вручну або автоматично за допомогою тригера цифрової воронки.3. Створення асистентаВказуємо назву асистента англійською мовою. Можна прикріпити посилання на Google-таблицю з доступом ВСІМ, у кого є посилання і права «на читання». Температуру зазвичай ставимо на 5-10%, щоб асистент не відхилявся від промпта. Модель — як правило, 4.1. Після цього натискаємо «Створити» (створиться Асистент і його ID пропишеться в сусіднє поле — кнопку «Застосувати» НЕ натискаємо!), прописуємо промпт і зберігаємо.
Якщо у вас вже є асистент в OpenAI і ви хочете використовувати саме його, то скопіюйте його ID в поле ID асистента і натисніть «Застосувати» - з іншої причини «Застосувати» не натискаємо.
4. Розділ «Автоматизації»У цій версії віджета з'явився розділ «Автоматизації» з чотирма типами автоматизації:
Тригери файлівAI Chat може не зрозуміти, що клієнт відправив файл, якщо це не аудіоповідомлення. Ця функція ставить завдання менеджеру, якщо клієнт в повідомленні додав файл. У налаштуваннях вказуємо:
- до якого асистента відноситься
- включити або вимкнути постановку завдання
- текст завдання (наприклад: «Клієнт надіслав файл, перевір»)
- користувача, якому ставиться завдання
- прапорець AI Chat (якщо не встановлений — AI Chat не буде відповідати)
Автозміна етапуНаприклад, якщо клієнт домовляється про зустріч, угоду можна автоматично перевести на етап «Зустріч призначена». Вкажіть тригерну фразу (наприклад: «Відмінно, ми з вами домовилися») і етап, на який потрібно перейти.
Важливо: уникайте часто вживаних фраз, щоб виключити помилкові спрацьовування.Автозаповнення полівТестова функція. Вказуємо:
- асистента
- назву даних (наприклад, «вибір напрямку»)
- поле, в яке заповнюються дані
- варіанти слів (через кому)
- прапорець постановки завдання при помилці
Зараз дані зчитуються з відповіді клієнта. У майбутньому вони будуть братися з відповіді асистента і поля будуть визначатися і заповнюватися з високою точністю.
АвтозавданняВказуємо асистента, тригерну фразу, тип завдання, відповідального, через скільки хвилин виконати, і текст завдання. Як тільки в діалозі з'явиться тригерна фраза, буде поставлено завдання.
Як і раніше, нагадуємо: якість роботи AI залежить від якості промпта. Якщо щось не виходить — напишіть нам, ми з радістю допоможемо.
Telegram:
https://t.me/ChislaWidgetsBot